سامانه تلفنی صدای مشتری در مجموعه آریاکوپلینگ راه اندازی شد
- شناسه خبر: 32487
- تاریخ و زمان ارسال: 7 بهمن 1399 ساعت 16:08

با اعلام واحد بازاریابی آریاکوپلینگ، سامانه صدای مشتری با هدف افزایش سطح رضایت مندی و بهبود خدمات راه اندازی شد.
مشتریان گرامی می توانند در ساعات اداری با شماره های ۷۶۲۰۲۰۴۵ الی ۹ تماس گرفته، با انتخاب زبان فارسی و داخلی شماره ۵ ، انتقادات و پیشنهادات خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارند.
کارشناسان مجموعه پس از بررسی موارد مطرح شده از سوی مشتریان گرامی، نسبت به ارائه پاسخ مناسب اقدام خواهند نمود. پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما متشکریم.
سامانه تلفنی صدای مشتری در مجموعه آریاکوپلینگ راه اندازی شد
مجموعه آریاکوپلینگ در اواخر دهه هفتاد شروع به طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی نمود. با توجه به سابقه درخشان و ریشه بسیار عمیق و ارزشمند صنعتی مجموعه، از سال ۱۳۴۸ (۵۰ سال تاکنون) در زمینه طراحی و ساخت قالبهای صنعتی و تولید قطعات حساس در صنایع مختلف، این مجموعه با ذهنیت توسعه و رشد به سرعت دامنه فعالیت خود را گسترش داده و با افزایش توان تکنولوژیکی، تجهیزاتی و علمی، تولید محصولات آتش نشانی تحت برند آریاکوپلینگ (ARYA) را در برنامه خود قرار داد.