بیشترین تنوع در کفش ایمنی
- شناسه خبر: 2238
- تاریخ و زمان ارسال: 20 تیر 1394 ساعت 10:57
حمید عبدالغنی:
لطفا خودتان و مجموعه محترمتان را معرفی کنید؟
بنده حمید عبدالغنی هستم. فروشگاه ما در واقع دفتر فروش کفش ایمن پاست و ما از سال ۱۳۸۰ در زمینه تولید کفش ایمنی فعالیت میکنیم. همیشه سعی داشتیم روند رو به رشدی را داشته باشیم و به جرات میتوانم بگویم از نظر تنوع تولید کفش ایمنی در ایران، یکی از بهترینها هستیم. چرا که کفشهای ایمنی را در بیش از ۵۰ رنگ متنوع تولید میکنیم. یکی از کارهایی که انجام دادیم، تولید کفشهایی با سرپنجههای کامپوزیت است که هم خاصیت ایمنی و هم ضد الکتریسیته داشته و دارای ۱۲ ماه گارانتی است.
وضعیت بازار ایمنی را چگونه میبینید و با توجه به وضع فعلی بازار، نگاه شما به آینده چگونه است؟
از نظر بنده مهمترین دلیل وضعیت فعلی بازار ایمنی، وجود تحریمهاست که باعث رکود بازار شده است. چرا که اگر نتوانیم محصولی وارد یا صادر کنیم، بالطبع تمام صنایع ما با رکود مواجه میشوند. و چون تولیدی اتفاق نمیافتد، قطعا نیازی هم به محصولات ایمنی هم نخواهد بود. من امیدوارم با برداشتهشدن تحریمها، تولید در کشور ما جان تازهای بگیرد.
توقع شما از اتحادیه چیست؟
از نظر من اتحادیه جدید از اتحادیه قبل بهتر هستند. فقط باید در نمایشگاهها فعالیت بیشتری داشته باشند تا همکارانی که در سراسر کشور هستند با ما بیشتر آشنا شوند. چرا که هر چقدر ارتباط بین همکاران بیشتر شود، تاثیر متقابلی در روند بازار دارد و این به نفع همه است.
توقع شما از کارفرما چیست؟
شرایط فعلی به گونهای است که در بازار تنوع قیمت بسیار زیاد است. ولی از کارفرماها خواهشمندیم که هنگام خرید، اطلاعات کاملی از محصول موردنظر و تولیدکنندگان و عرضهکنندگان اصلی آن داشته باشند تا مناسبترین ارتباط تجاری ایجاد شود. با توجه به کیفیت جنس، مبلغ را پرداخت کنند. چرا که کیفیت جنس برای کارفرما باید مهمترین اصل در هنگام خرید باشد.
از رسانههای این صنعت چه انتظاراتی دارید؟
من معمولا تمامی مجلات این صنعت را مطالعه و بررسی میکنم. اینکه اتحادیه با همراهی مجموعه شما این مجله تخصصی را منتشر کرده خیلی خوب و بهموقع است. شما که خودتان هم در زمینه اطلاعرسانی فعالیت خوبی داشتهاید باید از امکانات موجود استفاده کنید و این بازار آشفته را ساماندهی کنید. به نظر من اگر تبلیغات واقعا با هدف اطلاعرسانی علمی و برای رفع نیاز مشتری باشد، ما هم آمادهایم تا از شما حمایت کنیم. ولی اگر در این کار موفق نباشد، حتی میتواند به بازار آسیب هم بزند. چرا که ممکن است با دریافت هزینه زیاد از طرف یک شخص سودجو، محصولی به صنعت معرفی کند که جان دیگران را به خطر بیاندازد.