ماشین آتش نشانی فرودگاهی striker
- شناسه خبر: 23095
- تاریخ و زمان ارسال: 7 آذر 1397 ساعت 12:00
ماشین آتش نشانی فرودگاهی striker
Oshkosh Striker 8×8 جدید با آخرین متد مهندسی روز طراحی شده که منجر به ارائه سریعترین پاسخ در شرایط اضطراری میشود. بیشترین آب، سوخت و تجهیزات هر کامیون ARFF را با شتاب سریعتر و انتشار کمتر حمل میکند. این دستگاه میتواند بیشترین توان پاسخگویی در ۴ محور باند فرودگاه را در مواقع اضطراری داشته باشد.
کلمات کلیدی
– نوآوری در سرکوب آتش
– Snozzle HRET در چندین مرحله با تخلیه زیرسطح
– انتخاب اختیاری خطوط برای دسترسی به خطوط راهنما از اطراف کامیون
– حرکت و قابلیت انعطافپذیری بسیار بالا
– ثبت اختراع Oshkosh با TAK 4 چرخ معلق مستقل
– کاهش وزن برای شتاب سریعتر
– موتورهای دوگانه برای زمان پاسخ سریعتر
– توسعه مسیر و کاهش مرکز جاذبه برای ثبات دوطرفه چرخها با زاویه حداقل ۳۰ درجه
– تورم تایر مرکزی موجود، تعادل دستگاه را افزایش میدهد
– هدایتکننده مرکزی برای توسعه میدان دید و کنترل
– طراحی ماکت آتشنشان به صورت فرضی
– توسعه منظره دید رو به جلو برای میدان دید بهتر
– فضای بین صندلیها، در دستگاه استاندارد شده
– راحتی فوقالعاده و کیفیت ماشین
– انتخاب جدید کابین و مکان آتشنشان در ماشین
– روشنایی کامل با وضوح شفافیت آب، فومها و عوامل کنترل نظافت دستگاه براساس عملکردشان دستهبندی میشود.
– توسعه قسمت الکترونیکی دستگاه برای عیبیابی آسانتر و ارتباط بهتر کاربران
– بالاترین استاندارد NFPA، ICAO و استانداردهای اتحادیه اروپا
نگهداری آسان
– دسترسی تک نقطه ای برای روغنکاری جاهای خالی، تخلیه مخزن هوا و اتصالات الکتریکی از جمله جعبه قطع کننده مدار
مشخصات فنی
سرعت شتاب: ۰ تا ۵۰ مایل در ساعت (۸۰ کیلومتر در ساعت) در ۲۰ ثانیه
سرعت بالا: ۶/۷۷ مایل در ساعت (۱۲۵ کیلومتر در ساعت)
پایداری شیب جانبی (استاتیک):> 30 درجه
قابلیت بارندگی: صعود / فرود درجه ۶۰٪
شاسی:
موتور: دو موتور Scania DC16؛ ۵۵۰-۷۷۰ هر اسب بخار
انتقال: انتقال Allison 4800 EVS دوگانه؛ الکترونیکی / ۷ سرعت / اتوماتیک
Power Uniter: طراحی اختصاصی Oshkosh قدرت موتور را برای رانندگی اجزا و سیستمهای آتشنشانی به طور مساوی و کارآمد هدایت میکند
سیستم ترمز: ضد قفل (ABS)
کابین: صندلی ۵ نفره؛ ساخت قاب آلومینیومی با موقعیت مرکزی فرمان؛ بسته بندی اطراف، پانل ابزار کابین خلبان، سنجش نور پسزمینه آسان و کنترل
محور جلو: ۲ × ۳۱۰۰۰ پوند (۱۴۰۶۱ کیلوگرم) برای ۶۲۰۰۰ پوند (۲۸۱۲۳ کیلوگرم)؛ دوک کاهش Oshkosh با دیفرانسیل چرخ دنده؛ قفل دیفرانسیل راننده
ترمز جلو: نوع دوگانه
محور عقب: ۲ × ۳۱۰۰۰ پوند (۱۴۰۶۱ کیلوگرم) ۶۲۰۰۰ پوند (۲۸۱۲۳ کیلوگرم)؛ دوک کاهش Oshkosh با دیفرانسیل چرخ دنده؛ قفل دیفرانسیل راننده
ترمز عقب: نوع S-cam؛ حرکت هوا / مکانیکی بهار
تعلیق: Oshkosh TAK-4 سیستم مستقل با بازوی کنترل دوگانه و بهار تک کویل؛ تا ۱۶ سانتیمتر (۶۴/۴۰سانتیمتر) از پایان چرخ؛ تحرک همه جانبه زمین، بهبود کیفیت سواری و لمس آن را فراهم میکند
رینگ: آفرود اضطراری ۲۴R21
سیستم آتش سوزی:
پناهگاه سقف: گزینه های غیراشباع و جذب در دسترس، کنترل جوی استیک الکتریکی؛ ۶۲۵/۱۲۵۰ لیتر در ساعت (۲۳۶۶/۴۷۳۲ لیتر در ساعت)، گزینههای موجود تا حداکثر ۱۵۰۰ لیتر در ساعت (۶۰۰۰ لیتر در ساعت)
سپر اتومبیل ایمن: توپُر و محکم؛ کنترل جوی استیک الکتریکی ۳۰۰ گرم در ساعت (۱۱۳۶ لیتر در ساعت)، گزینههای جریان بیشتر در دسترس است
مخزن آب: ظرفیت ۴۵۰۰ گالن (۱۷۰۲۹ لیتر)؛ ساخته شده از ضدزنگ و پلی پروپیلن مقاوم در برابر UV
مخزن فوم: ظرفیت ۵۴۰ گالن (۲۳۸۴ لیتر)؛ ساخته شده از ضدزنگ و پلی پروپیلن مقاوم در برابر UV
پمپ آتش: تقسیم قدرت CRQA Waterous؛ تک مرحله گریز از مرکز؛ بدنه آهن پروانه برنجی؛ شفت فولاد ضدزنگ؛ پمپ و رول قادر است؛ ۱۹۵۰ دور در دقیقه (۷۳۸۱ لیتر در ساعت) در ۲۴۰ پوند (۱۶۵۷ کیلو پاسکال)
سیستم تقسیم فوم: در اطراف پمپ
اجزای دستگاه:
این یک لیست جزئی از اجزای عمده است. گزینه های درخواست اضافی و ویژه نیز موجود است.
– ترمزهای دیسکی
– تورم مرکزی تایر
– تهویه مطبوع
– سیستم زمستانه تا -۴۰ درجه F / C
– ژنراتور هیدرولیک
– روشنایی کمکی
– برج بادی بالا (HRET)
– حجم بالا، پایه های ثابت یا کمربندهای محافظ کمپینگ
– سیستم شیمیایی خشک: تنها عملکننده دوگانه یا قابلیت ترکیب برجستگی اصلی
– تزریق مستقیم Hydro-Chem ™، نازل خشکی برای برجک اصلی یا تخلیه خطوط دو دستگاه
– سیستم عامل خالص: سیستم عامل با قابلیت تخلیه HRET
– انعطافپذیر فوم الکترونیکی
– سیستم مرکزی لوب
عالی بود خیلی اطلاعات خوبی دادی ممنونم