گارانتی وخدمات پس از فروش، جزو مهمترین عوامل پیشرفت شرکت کارافایر
- شناسه خبر: 24242
- تاریخ و زمان ارسال: 27 آذر 1398 ساعت 17:53
مهندس علی رنگانیان رئیس هیئت مدیره شرکت کارا فایر که واردکننده دو برند آکرونکس ترکیه و بتاتی ایتالیا هست، از فعالیتهای شرکتش در حوزه اعلام و اطفا حریق و پیشرفتها و امکاناتی چون خدمات پس از فروش و گارانتیهای شرکتش میگوید. او طبق برشمردن وجوه تمایز شرکت کارا فایر با سایرین از پیشنهادات و نظراتش در حوزه برگزاری نمایشگاه تخصصی اعلام و اطفا حریق میگوید.
لطفا خودتان و شرکت کارا را بیشتر معرفی کنید.
من رنگانیان هستم رئیس هیئت مدیره شرکت کارا فایر و همچنین مسئول بازرگانی خارجی شرکت هستم. شرکت کارا ارتباطات هوشمند با همراهی جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه در سال ۱۳۹۳ در اداره ثبت شرکتهای شهر تهران تاسیس شد . موضوع فعالیت شرکت در زمینه ارائه خدمات اعلام حریق، اطفاء حریق، نظارت تصویری، حفاظت پیرامون، امنیت ساختمان، واردات، صادرات و همچنین مشاوره، طراحی، فروش، تامین و اجرا در کلیه زمینههای فوق میباشد .
شرکت کارا ارتباطات هوشمند دارای بیش از ۲۰ پرسنل متخصص با رشتههای تحصیلی مدیریت، برق، الکترونیک، عمران، صنایع ، شیمی، فیزیک و بازرگانی میباشد که تاکنون توانسته با استفاده از پرسنل متخصص و متعهد خود بیش از ۱۰۰ پروژه ملی و بین اللملی را در زمینه سیستمهای اعلام حریق، اطفاء حریق و نظارت تصویری به مرحله اجرا در آورده و با موفقیت به پایان رساند. همچنین این شرکت هم اکنون دارای پنج دپارتمان بازرگانی، فروش، فنی، اجرایی و آی تی میباشد.
ما نماینده انحصاری دو برند با نامهای آکرونکس ترکیه و بتاتی ایتالیا در ایران هستیم که از ابتدا با این شرکتها شروع به کار کردیم. زمانی که فعالیتمان را با این شرکتها آغار کردیم آنها هنوز تاییدیه نداشتند و نمیتوانستیم فعالیتمان را گسترده کنیم اما حالا بتاتی ایتالیا تاییدیه پکیج ویدیاس آلمان را گرفته و آکرونکس ترکیه هم به تازگی یو ال آمریکا را دریافت کرده است.
وجه تمایز شرکت شما با سایر شرکتها چیست؟
در حال حاضر ما در ایران جزو معدود یا تنها دارنده ماشین شارژ اطفا حریق و تجهیزات وابستهاش بهصورت استاندارد هستیم که توسط دو کمپانی بتاتی و آکرونکس اپروو شدهایم و میتوانیم شارژ و خدمات پس از فروش را در ایران انجام دهیم و گارانتی تعویض به مشتری بدهیم. شرکت کارافایر به صورت سیکیدی کار میکند ما محصولات کمپانیهای واردکننده را میگیریم و در کوتاهترین مدت تحویل مشتری میدهیم همچنین ما خدمات پس از فروش بسیار سریع و باکیفتی داریم. ما تمام قطعات را در همین شرایط تحریم به صورت دپو و ذخیره شده داریم و به محض اینکه برای سیستم مشکلی پیش بیاید میتوانیم محصول را گارانتی و شارژ مجدد کنیم. بحث خدمات پس از فروش سریع شرکت ما و گارانتی تعویضی که داریم ما را از شرکتهای دیگر متمایز میکند. همچنبن ما به نیروهای تخصصی شرکتمان هم تعالیم بسیار گسترده دادهایم که در صورت نیاز برای تعمیرات سیستم وارد عمل بشوند. ما همین حالا هم تمام برندهای موجود در دنیا را با این تجهیزاتی که وارد کردهایم میتوانیم ساپورت کنیم، درحال حاضر ما محدود به همین دوتا برند نیستیم بلکه میتوانیم تمامی سیستمهای اطفا حریق گازی را تحت پوشش بگیریم و خدمات شارژ مجدد و تعمیرات سیستم بدهیم و برند خودمان را هم به صورت تخصصی و کامل برایشان انجام دهیم.
هدفتان از شرکت کردن در نمایشگاه ایپاس چیست؟
این نمایشگاه قشر خاصی بازدیدکننده دارد و این قشر خاص ارگانهای خاصی هستند که چون ما با آنها همکاری داریم باعث میشود همه ساله آن دسته مشتریان خاص و مخاطبانمان ما را ببینند و از آخرین محصولات و تاییدیههای ما مطلع شوند و حضور ما باعث میشود ارتباط ما با مشتریها بیشتر و نزدیکتر شود. مثلا تعدادی از مشتریها که در شهرستان هستند بهخاطر این نمایشگاه میآیند و در نتیجه میتوانیم همدیگر را ببینیم و تعامل داشته باشیم.
نمایشگاه تخصصی ایپاس توانسته شما را به هدفتان نزدیک کند؟
بله زیرا این برندها شناخته شده نبودند اما از همین نوع نمایشگاهها توانستیم به عنوان شرکت نوظهور، دیده و شناخته بشویم و توانستیم جزو شرکتهای برتر در زمینه کار اطفا حریق گازی قرار بگیریم.
نظرتان درباره نمایشگاه امسال چیست؟
امروز به عنوان روز اول استقبال خوبی از نمایشگاه شد ولی نسبت به سالهای گذشته، همکاران کمتری شرکت کردند شاید دلیلش این است که این نمایشگاه، نمایشگاه تخصصی اعلام و اطفا حریق نیست اما امیدوارم نمایشگاه HSE، نمایشگاه خاص اعلام و ایمنی اطفا حریق بشود که ما بتوانیم یک نمایشگاهی را به عنوان بیس اصلی حوزه خودمان داشته باشیم. بخشی از شرکتهای مرتبط با اعلام و اطفا حریق در نمایشگاه ایپاس هستند، بخشی از آنها در نمایشگاه ساختمان، بخشی در نمایشگاه HSE، و بخشی در نمایشگاه آتشنشانی هستند. اگر بشود این نمایشگاهها را در یک نمایشگاه تجمیع کرد و همه شرکتها با هر وسعی که دارند بتوانند شرکت کنند. پیشنهاد بنده این است که مجموعهها، مجلات، و مسئولین نمایشگاهها جمع شوند و یک اینترسک ایرانی تشکیل دهند که همه شرکتهای این حوزه حضور پیدا کنند و ارتباط نزدیکتری داشته باشند. از جهت مالی هم ممکن است گردش مالی و حجم بیزینسی شرکتهای ایمنی، خیلی بیشتر از مجموعههای دیگری باشد که جلوتر قرار گرفتهاند.